оп

Діагностовані стани, що впливають на мислення, почуття та поведінку і порушують здатність особи продуктивно діяти та отримувати задоволення від підтримання стосунків.

Людина має порушення пам'яті

Запам'ятовування щоденної інформації.

  • Дозволити працівникові використовувати магнітофонний запис зустрічей;
  • надання письмових інструкцій щодо виконання робочих завдань;
  • виділяти додатковий час для навчання;
  • надавати перелік робочих завдань у письмовому вигляді.

Виконання проектів і дотримання строків.

  • Дозволяти працівникові користуватися допомогою асистента на робочому місці;
  • дозволяти використовувати ноутбуки, липучки для кращого запам'ятовування інформації;
  • відводити додатковий час для навчання.

Людина має проблеми з плануваням часу і організацією інформації

Зосередження на деталях роботи.

  • Надання письмових інструкцій на робочому місці;
  • періодичні перерви для відпочинку на робочому місці;
  • зведення до мінімуму сторонніх подразників, що відволікають від роботи, шляхом використання звукопоглинаючих панелей, стін у кабінеті, дверей;
  • особистий кабінет або інші робочі зони з меншою кількістю подразників;
  • використання годинників і таймерів з підказками;
  • дозволити використовувати спеціальну гарнітуру для прослуховування музики.

Виконання проектів і дотримання строків.

  • Зробити списки щоденних справ та перевіряти поетапно їхнє дотримання;
  • використання календарів із зазначенням дат зустрічей і термінів виконання роботи;
  • нагадування працівникові про важливість дедлайнів;
  • дозволяти використовувати електронні органайзери;
  • заохочення покрокового виконання великих за обсягом завдань.

Запам'ятовування завдань/послідовності.

  • Дозволити працівникові використовувати магнітофонний запис зустрічей;
  • надання письмових інструкцій щодо робочих обов'язків;
  • відводити працівникові додатковий час на навчання;
  • надавати працівникові перелік робочих завдань у письмовому вигляді.

Людина має труднощі із забезпеченням високої продуктивності

Втомлюваність.

  • Гнучкий графік роботи;
  • можливість працювати вдома;
  • робота, що не є фізично виснажливою;
  • ергономічний дизайн робочого місця.

Робота з емоціями.

  • Наснажувати працівника використовувати стратегії стрес-менеджменту на робочому місці;
  • дозволяти тримати на робочому місці тваринку (домашнього улюбленця);
  • дозволяти робити телефонні дзвінки родичам, лікарю для підтримки на робочому місці;
  • гнучкий графік роботи;
  • впровадження періодичних перерв для відпочинку під час роботи.

Людина має труднощі із забезпеченням постійної відвідуваності

Підтримання життєвих сил протягом робочого дня.

  • Давати працівникам можливість самостійно коригувати робоче навантаження;
  • гнучкий графік роботи;
  • періодичні перерви для відпочинку на робочому місці;
  • забезпечення додатковим часом для ознайомлення працівника з новими обов'язками на робочому місці.

Робота з повною продуктивністю.

  • Забезпечення гнучкого графіку роботи;
  • відводити окремий час для консультацій;
  • можливість працювати вдома у разі необхідності.

Людина має труднощі з пристосуванням до змін на робочому місці

Ефективна робота з керівником.

  • Формування довгострокових і короткострокових цілей у письмовому вигляді;
  • підтримання відкритого робочого спілкування між працівниками та керівником з метою забезпечення ефективної адаптації до робочого місця, нового колективу;
  • забезпечення щотижневих або щомісячних зустрічей між роботодавцем та колегами по роботі з метою підвищити професійну компетентність, обговорити питання виробничого процесу.

Робота у новому середовищі.

  • Інформування усіх працівників про їхні права на оснащення робочого місця необхідним обладнанням;
  • заохочення працівників до неформального спілкування з людиною, яка має інвалідність.

Людина має труднощі у взаємодії з іншими

Ефективна робота з керівником.

  • Створення довгострокових і короткострокових цілей (у письмовому вигляді);
  • підтримання спілкування між керівником і робочим колективом;
  • надання регулярної інформації, що сприятиме обговоренню проблем на робочому місці.

Взаємодія з колегами.

  • Інформування усіх працівників про їхні права на оснащення робочого місця, (обладнання його необхідними пристроями);
  • заохочення всіх працівників розмовляти з людиною, яка має інвалідність, не лише на теми, що пов'язані з роботою, але й на інші (не пов'язані з роботою).

Труднощі з подоланням стресу та емоцій.

  • Забезпечувати позитивне підкріплення на робочому місці (похвали, наснаження працівника);
  • впроваджувати програми консультування та допомоги працівникам на робочому місці;
  • дозволяти робити телефонні дзвінки лікарям, родичам для підтримки у робочий час;
  • проводити спеціальні тренінги сенситивності (чутливості) для співробітників.