17.09.2019 | 17:24

17 вересня заступник директора Державного центру зайнятості Роман Криган та начальник Управління з організаційних питань Оксана Тарасенко відвідали з робочим візитом Київський обласний центр зайнятості, під час якого  ознайомилися з роботою «гарячої лінії» державної служби зайнятості.

«Державна служба зайнятості намагається максимально наблизити свої послуги до клієнтів. У цьому нам допомагають сучасні комунікаційні технології та сервіси, серед них – централізована телефонна інформаційно-консультаційна служба» – зазначив Р. Криган.

Попит на послуги «гарячої лінії» служби зайнятості постійно зростає, адже її фахівці намагаються надати людям кваліфіковану фахову допомогу, а нерідко, й так необхідну, психологічну підтримку.

Запитання, які ставлять клієнти «гарячої лінії», дуже різносторонні, але найчастіше питають про порядок  реєстрації в центрах зайнятості, призначення та виплати допомоги на випадок безробіття, також людей цікавлять питання щодо наявних вакансій, можливостей професійного навчання за сприяння служби зайнятості,  застосування на практиці трудового законодавства тощо.

Нагадаємо,   «гаряча лінія» за безкоштовним номером 0 800 50 99 66 працює з 14 грудня 2017 року. З початку поточного року на «гарячу лінію» надійшло понад 22,4 тисячі звернень громадян.