01.08.2019 | 16:05

Спробувати себе у ролі реєстратора поставила собі за мету директор Вінницького обласного центру зайнятості Галина Скоковська, яка активно брала участь у тренінгах, що організовувались для директорів базового рівня.

Про це повідомили у Вінницькому обласному центрі зайнятості.

«Знати роботу «фронт-офісу» – це вимоги сучасності та нововведень, які нині впроваджуються в роботу державної служби зайнятості. Інститут кар’єрного радника забезпечує надання послуг клієнтам індивідуально, без нав’язування», – наголошує Г. Скоковська.

У Вінницькому міському центрі зайнятості вона провела прийом громадянина Романа Г., внесла його реєстраційні дані, провела профілювання. Хлопець має професійно-технічну освіту, але, маючи посвідчення водія, хоче працювати за цією спеціальністю. Роман отримав направлення на співбесіду в ПРАТ «Концерн хлібпром». У телефонній розмові з працівниками відділу кадрів підприємства, реєстратор узгодила час зустрічі.

Наступним клієнтом директора-реєстратора була Олена М., яка шукає посаду агента з туризму. У розмові з’ясувалось, що робота за отриманою освітою економіста жінці не зовсім до душі. Вона має сподівання, що в центрі зайнятості кар’єрний радник допоможе знайти роботу її мрії.

«Після спілкування з відвідувачами я переконана, що індивідуальний підхід у роботі з кожним клієнтом забезпечить новий імідж служби зайнятості – як сервісної клієнтоорієнтованої структури», – зазначила після закінчення прийому громадян Г. Скоковська.